Het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Wetering - WaarBenJij.nu Het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Wetering - WaarBenJij.nu

Het avontuur kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Januari 2016 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal, allereerst de beste wensen voor 2016 voor iedereen! Ik zit ondertussen met een klein katertje op mijn tussenstop Madrid. Wat zal ik heerlijk slapen dalijk! Na alle voorbereidingen gaat mijn avontuur dan beginnen! Morgenvroeg kom ik aan in Cuzco, Peru, waar ik maandag eerst zal starten met 2 weken Spaanse les. Vervolgens ga ik 2 weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis en daarna nog 3 weken backpacken. Na het volgen van een vrijwilligerstraining in NL en me wat verdiept te hebben in bezigheidstherapie voor kinderen (o.a. samen met kleuterleidster Ria Buuts) kan het allemaal gaan beginnen. In plaats van kerstkaarten naar klanten te versturen, heeft naturistisch recreatiepark Elsendorp een mooi bedrag gedoneerd voor een goed doel in Peru. Ik ben blij om zelf te kunnen kijken waar dit het beste aan besteed kan worden. Ook zijn er door o.a. mijn klanten nog bedragen gedoneerd waar ik de weeskinderen een leuk dagje uit van wil bezorgen.
Iedereen hartelijk dank hiervoor!
Ik houd jullie op de hoogte van wat ik hier ga doen!
Nu op naar het land van de alpaca's!
Adios!!

  • 01 Januari 2016 - 23:11

    Anja Van De Wetering:

    Het avontuur is begonnen. Het eerste verslag een feit.
    Ga er van genieten maar eerst nog van Madrid naar Peru.
    Goede reis en slaap ze

  • 01 Januari 2016 - 23:23

    Wilma:

    Ja, Laura, het is begonnen ,een goed begin voor een nieuw jaar, Heel veel succes met je Spaanse les, en veel plezier met die kinderen daar, geniet maar overal goedvan, Maar dat zal wel lukken. Groetjes van ons

  • 02 Januari 2016 - 03:09

    Angelique :

    Heel veel succes met de Spaanse les! Geniet, geniet!! Maar dat komt wel goed!

  • 02 Januari 2016 - 08:01

    Diny:

    Heel veel succes met alles en geniet er ook van gr.

  • 02 Januari 2016 - 09:23

    Agnes:

    Een hele fijne tijd Laura , Gr van ons

  • 02 Januari 2016 - 09:56

    Joyce Jacobs:

    Nu is het toch echt begonnen en kun je gaan genieten van een paar prachtige weken waarin je heel veel zult zien en beleven. Veel plezier.. Grts Joyce

  • 02 Januari 2016 - 10:41

    Inge Wijn:

    Leuk Laura, geniet ervan, ik ga je verslagen volgen

  • 02 Januari 2016 - 10:51

    Pieter Buuts:

    Super Laura,een hele fijn tijd daar en veel plezier.

  • 02 Januari 2016 - 11:29

    Hannie Penninx:

    Laura
    Leuk om met je mee te genieten van je ervaringen. Ik wens je een mooi tijd daar. Geniet ervan.

  • 02 Januari 2016 - 11:42

    Naomi Karsseboom:

    Geniet v je avontuur !!

  • 02 Januari 2016 - 11:49

    Loes:

    Heel veel plezier Laura! Geniet van je avontuur!
    xx Loes

  • 02 Januari 2016 - 13:20

    Kitty:

    Hoi Laura het eerste verslag al gelezen blijf je volgen geniet van dit mooie avontuur

  • 02 Januari 2016 - 13:36

    Chiel Van Deurzen:

    Veel plezier lauke, doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Geniet ervan !!!

  • 02 Januari 2016 - 14:10

    Dorothe:

    Ik zal je verslagen met plezier volgen; geniet ervan!!!

  • 02 Januari 2016 - 14:15

    Heleen Verberkt-Reijnders :

    Geniet ervan meid!

  • 04 Januari 2016 - 21:56

    Leon Rutten:

    ha die Laura,
    allereerst de beste wensen voor 2016.
    Wat een mooie uitdaging!
    Ik wens je heel veel plezier en geniet vooral van je reis.
    Ik lees je ervaringen wel en mag hopen voor je dat je nu wel met "bruine beentjes" terugkomt.

    Geniet ervan en pas goed op je zelf
    gr
    Leon

  • 04 Januari 2016 - 22:12

    Laura Van De Wetering:

    Thnx iedereen! Haha die Leon Rutten! Ik denk met rooie benen want verbrand hier levend! 3400m hoog is dichtbij de zon blijkt wel!

  • 05 Januari 2016 - 08:51

    Ding Minten:

    Het ziet er allemaal heel leuk uit leuke foto's en kan je al een beetje Spaans gr. Diny

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2016

Aan al het goede komt een eind

14 Februari 2016

Salar de uyuni

08 Februari 2016

Inca jungle trail naar Machu Picchu!

03 Februari 2016

Weeshuis week 2

25 Januari 2016

Weeshuis week 1
Laura

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 6900

Voorgaande reizen:

16 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: